• Despite dominating most of the game, the late goals of Álvaro Morata and Angel Correa condemned Barcelona to a 2-3 defeat against Atlético de Madrid in the semifinals of the Spanish Super Cup last week.
  • However, the rapid arrival of former Real Betis boss, Quique Setien, suggests that Valverde’s dismissal had been at stake for some time and that he has ultimately paid the price of the national cup and the failures of the League of Champions in the last 24 months.
  • On the other hand, Granada managed one of the clashes of the season by beating Barca 2-0 at Los Carmenes on the back of September, but the chances of Nazaries completing a double in the league here seem very 
  • unlikely.

على الرغم من هيمنته على معظم المباراة ، إلا أن الهدفين المتأخرين لـ "ألفارو موراتا" و "أنجيل كوريا" أدانوا برشلونة هزيمة 2-3 أمام أتلتيكو مدريد في الدور نصف النهائي من كأس السوبر الإسبانية الأسبوع الماضي. ومع ذلك ، فإن الوصول السريع لمدرب ريال بيتيس السابق ، كيك سيتيان ، يشير إلى أن طرد فالفيردي كان على المحك لبعض الوقت وأنه دفع في نهاية المطاف ثمن الكأس الوطنية وإخفاقات دوري الأبطال في الأشهر الـ 24 الماضية. . من ناحية أخرى ، تمكن غرناطة من إحداث أحد المواجهات هذا الموسم بفوزه على برشلونة 2-0 على لوس كارمنيس في نهاية شهر سبتمبر ، لكن فرص النازيين في إحراز هدف مزدوج في الدوري هنا تبدو غير مرجحة للغاية.



افكار ونصائح حول العالم
كاتب المقالة
كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع أفكار ونصائح حول العالم .

جديد قسم : رياضة . sport

إرسال تعليق